Politica de retur – aplicabil doar clientului persoana fizica
Fiind vorba de o modalitate de vanzare ce tine de comertul electronic la distanta, in care cumparatorul nu ia un contact direct si nemijlocit cu produsele la momentul lansarii unei comenzi ferme, clientul beneficiaza de un interval de timp de 14 zile de la data livrarii catre client, in care acesta poate returna un produs comandat, fara vreo justificare, primind banii inapoi, mai putin cheltuielile de transport si taxa retur in valoare de 10 lei/bucata.Schimbul cu un produs identic (in limita existentei acestuia in stoc). Pentru a beneficia de acest lucru este necesar sa restituiti produsul complet, inclusiv cu toate accesoriile, consumabilele sau materialele de prezentare si publicitate aferente acestuia fara urme de murdarie , zgarieturi sau folosire, incercari etc.Trebuie sa prezentati si factura care face referire la produsul returnat.
Dreptul de retragere poate fi exercitat prin expedierea unei scrisori cu confirmare de primire la adresa Societatii sau pe adresa de e-mail [email protected] . Termenul de rambursare a pretului comenzii este de 14 zile de la data primirii de catre Societate a produselor rambursate, in conditiile in care produsele indeplinesc conditiile de ramburs susmentionate. Puteti folosi ca modalitate de ramburs orice livrator, la optiunea clientului. Nu sunt supuse rambursarii produse personalizate de Societate conform solicitarii clientului. Produsele utilizate nu pot face obiectul returului. Rambursarea sumelor se va face in contul din care au fost platite produsele daca clientul nu indica o alta modalitate de ramburs sau alt cont. Daca clientul solicita rambursarea pretului prin metode care implica plata unor comisioane, altele decat cele bancare, acestea vor fi deduse din pretul de rambursat.Pentru produsele aduse special la solicitarea clientului si care nu fac parte din oferta Societatii, dreptul de ramburs nu poate fi exercitat.